Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Little Bruno's Chocolate
ul. Przytulna 39
95-050 Konstantynów Łódzki

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Little Bruno's Chocolate
ul. Przytulna 39
95-050 Konstantynów Łódzki

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

UWAGA!

Biały nalot (tzw. nalot cukrowy i nalot tłuszczowy) to naturalnie występujące zmiany struktury czekolady, w przypadku złego transportu i/lub przechowywania. Dokładamy wszelkich starań aby zabezpieczyć waszą paczkę w najlepszy możliwy sposób, jednak nie możemy brać odpowiedzialności za działalność firm kurierskich, jako że nie mamy wpływu na proces dostawy.

W związku z powyższym reklamacje związane z nalotem cukrowym i/iub nalotem tłuszczowym, nie będą uwzględniane. Jednocześnie informujemy, że nawet w przypadku wystąpienia jednego z powyższych nalotów, czekolada nadal nie wywołuje, żadnego ryzyka dla zdrowia konsumenta. Traci jedynie walory estetyczne.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl