Pytania i odpowiedzi
1. Dlaczego ceny są wyższe niż w dyskontach i wielu innych sklepach?
W naszej manufakturze stawiamy na jakość i autentyczność czekolady. Proces produkcji odbywa się na miejscu, pod wskazanym adresem i obejmuje prawie wszystkie etapy (tj. sortowanie kakao, prażenie, łuskanie, rafinacja, konszowanie, tablerowanie, formowanie, schładzanie i pakowanie). Jedyne czego nie robimy to uprawa kakao i jego fermentacja (obie części procesu odbywają się na plantacji w Ekwadorze).
2. Czym wyróżnia się czekolada z manufaktury "Little Bruno's Chocolate"?
Nasza czekolada produkowana jest z naturalnych składników, bez żadnych sztucznych dodatków (*wyjątkiem jest posypka cukrowa na niektórych produktach). Zawartość kakao i masy kakaowej jest o wiele wyższa niż w podobnych produktach na rynku. W procesie produkcji nie stosujemy lecytyny sojowej ani żadnych olejów roślinnych, poza masłem kakaowym. 90% naszych produktów, wytwarzamy z 3 do 4 składników.
2. Dlaczego czas oczekiwania na realizację zamówienia waha się między 3-7 dni?
Jest to związane z wielkością naszej firmy i dbałością o jakość. Samo konszowanie i rafinacja czekolady to minimum 48 godzin. Aby czekolada była niepowtarzalna i wyjątkowa, potrzebuje czasu aby nabrać jakości.
3. Co skłoniło Nas do otwarcia manufaktury czekolady?
Marzenie o robieniu czegoś wyjątkowego, niecodziennego, z pasją, odrobiną egzotyki, nutą prawdziwej sztuki i czegoś w czym cała rodzina mogłaby brać udział.
4. W jaki sposób dbamy o jakość naszych produktów?
Kakao do naszych produktów pochodzi z certyfikowanych plantacji i przechodzi szereg rygorystycznych badań. Pozostałe składniki zakupujemy u lokalnych, polskich przedsiębiorstw. Wszystkie składniki posiadają odpowiednie atesty i są zgodne z prawem Unii Europejskiej.
5. Dlaczego wybrać właśnie nas?
Jeżeli zależy Ci na czymś wyjątkowym, autentycznym, pysznym i innym niż sobie wyobrażałeś, to dobrze trafiłeś! Nasza czekolada naprawdę zaskakuje i posiada smak, którego nie da się podrobić!
6. Czy można zwrócić zamówiony produkt?
Oczywiście. W przypadku reklamacji, zgodnie z prawem, przysługuje na to 14 dni od dnia otrzymania produktu.
7. Czy można płacić za pobraniem?
Nasz sklep nie oferuje takiej możliwość. Zapraszamy do korzystania z wielu innych metod płatności, w tym BLIK, przelewy natychmiastowe i inne.
8. Czy można zakupić czekoladę na miejscu, pod podanym firmowym adresem?
Nasza manufaktura przystosowana jest obecnie do bycia obiektem produkcyjnym. W planach mamy otwarcie sklepu stacjonarnego, jednak obecnie czekolady zakupić można jedynie w naszym sklepie internetowym: www.chocobruno.pl