Jak kupować na stronie chocobruno.pl?
Zakupy w kilku krokach
- Interesujące produkty można przeglądać za pomocą "menu" lub klikając na jedną z kart kategorii wyświetlanych na górze ekranu
- Sklep pokazuje sugerowane produkty na stronie frontowej (nie jest to jednak cała nasza oferta)
- Aby dokonać zakupu należy podjąć następujące kroki:
- Po upewnieniu się, że produkt jest właśnie tym, czego szukamy klikamy "do koszyka" na głównej stronie kategorii, przy interesującym nas produkcie lub po kliknięciu na produkt, na stronie produktu. Przycisk "do koszyka" w obu przypadkach wygląda i działa w ten sam sposób
- Wybieramy sposób dostawy i płatności, które najbardziej nam pasują
- Jeżeli posiadasz kupon rabatowy, po zaznaczeniu pola "Mam kupon rabatowy" należy wpisać odpowiednią wartość, w polu które się pojawi.
- Następnie należy kliknąć "zamawiam"
- Sklep oferuję 2 możliwośći: A) Zamówienia bez rejestracji; B) Zamówienia po uprzedniej rejestracji w bazie naszych klientów
- Klikamy "złóż zamówienie"
- Podajemy swoje dane (musimy wiedzieć gdzie i komu wysłać paczkę). W przypadku zamówień firmowych, pamiętaj o dodaniu numeru NIP i nazwy firmy
- W odpowiednim polu można wpisać dodatkowe informacje (np. aby paczkę opisać tak, żeby nie było wiadomo co jest w środku, lub informację dla kuriera)
- Jeżeli jeszcze tego nie zrobiła/eś, jest to moment na zapoznanie się z regulaminem sklepu. W celu potwierdzenia znajomości dokumentu, należy zaznaczyć odpowiednie pole.
- Opcjonalnie można zaznaczyć chęć otrzymania faktury poprzez kliknięcie w odpowiednie pole "chcę otrzymać fakturę".
- Następnie klikamy na "podsumowanie" gdzie wszystkie najważniejsze informacje zebrane są w spójną całość.
- Ostatnim krokiem jest potwierdzenie zakupu (przycisk "potwierdzam zakup") i opłacenie zamówienia, poprzez wybraną wcześniej formę płatności.
- Jeżeli wszystko przebiegnie bez problemów, otrzymasz e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia do realizacji (po otrzymaniu przez sklep płatności).
Stany dostępności
Jesteśmy małą, rodzinną manufakturą, ceniącą sobie jakość wyrobów czekoladowych, zatem najczęściej nie zobaczycie Państwo w naszych stanach magazynowych bardzo dużej ilości produktów. Produkujemy na bieżąco, dbając również o świeżość produktów.
W przypadku chęci zamówienie większej ilość danego produktu niż 10, zapraszamy do kontaktu z nami w wiadomości wysłanej na: sklep@chocobruno.pl
Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień
Po zalogowaniu się do swojego konta, w prawym górnym rogu ekranu widnieje przycisk "moje konto". To tam możecie Państwo sprawdzić i edytować swoje dane, zmienić hasło i sprawdzać status swoich zamówień. W przypadku utraty hasła, mail przypominający można otrzymać, poprzez kliknięcie w "nie pamiętam hasła" z poziomu logowania do konta.